OLDFOCKS

Unfortunately no one can be told what FluxBB is - you have to see it for yourself.

You are not logged in.

Announcement

Welcome to the nursing home, you old fock!

#1 2020-05-08 01:43:03

Lucy Lancelot
Member
Registered: 2020-05-08

nike air force

Ja, misschien moeten we op dit moment echt investeren in nike janoski tijdmachines ... Hoe dan ook, toen Nike en Kobe Bryant het concept van laag uitgesneden basketbalschoenen pushten, werd er zowel scepticisme als verwondering over opgevangen. Hoe kon een basketbalschoen die niet bood enige tastbare bescherming van je enkels om je veilig te houden op het veld? Er waren laag uitgesneden basketbalschoenen voor de Kobe 4, maar niemand drong erop aan dat het niet alleen werkte, maar werd geaccepteerd door de mainstream zoals Mamba deed.

Ik bedoel, hij reed een verdomd paard in die reclame om je aan het lachen te maken en aandacht te schenken aan wat hij probeert te doen. Het hielp ook dat terwijl Kobe deze revolutie voortstuwde, hij ook won op het veld met ze. Sommigen beweren misschien dat het allemaal om hun hype nike air max 95 en marketing gaat en niet zozeer hoe de kenmerkende atleet presteert, maar als Mamba niet in die schoenen had gewonnen, was een scenario waarin Nike Mamba moest vertellen om de laaggehakte droom te verlaten waarschijnlijk op de tafel.

Het is ver verwijderd van eerder dit decennium basket nike toen mensen geen genoeg konden krijgen van Kobe en zijn trappen toen hij kampioenschappen won en onderscheidingen ontving na Shaq, vooral als je het paars en goud droeg in de stad die die kleuren doet bloeden. sluit het jaar niet af met een nieuwe schoen genaamd de Nike Kobe 12. In een ongekende beweging was de schoen waarvan we dachten dat het de 12 zou zijn, eigenlijk de Nike Kobe AD, waarmee het boek over zijn speelcarrière werd afgesloten. maar één ding was Uit de onthulling bleek duidelijk dat dit nike internationalist een andere Mamba was waarmee we te maken hadden.

De enige reden dat ik geen paar heb gekocht, is omdat ik weet dat het waarschijnlijk nog meer in prijs zal dalen zodra ze de muren raken en wanneer ze dat doen, wacht ik gewoon op de weekenden, zodat ze de extra 20% korting krijgen Ik hou niet van Air Force 1's, maar ik heb ze jarenlang als vanzelfsprekend beschouwd. Ondanks de recente SF Air Force 1 heeft Nike Sportswear niet echt veel voor mij en de sneakergemeenschap als geheel gedaan om ons weer enthousiast te maken voor de Air Force 1.

We zouden de AF1s-klassieker kunnen beschouwen als een metriek, maar ze hebben een 'oude man-schoen'-sfeer. Mijn neven die toevallig van Flyknit Racers en andere lichtgewicht Nike-wandelschoenen houden, gaven de Ultra Flyknits geen kans omdat ze zo dicht bij het op leer gebaseerde ontwerp keken dat ze meteen dachten dat ze ook omvangrijk en onaantrekkelijk moesten zijn. En dat is jammer ... voor hen. Voor mij? Ik kies mijn plekken bij de nike tn verkooppunten en bied mijn tijd aan wanneer ze eindelijk de prijskelder bereiken.

Van sneakers tot basketbalschoenen, de Huarache heeft een onuitwisbare stempel gedrukt op de 'cultuur' en met zo'n unieke look die zijn tijd in de jaren '90 ver vooruit was en perfect voor de hedendaagse sneakerhead, krijgt hij keer op keer de retro-behandeling. De Kyrache is een eerbetoon aan de originele Air Flight Huarache die de Michigan Fab Five beroemd heeft gemaakt en de details, van de kleuren tot de implementatie van het Kyrie-logo op de Huarache-stempel, tonen je het niveau van eerbied dat de swoosh heeft voor de klassiekers.

Board footer